Top Menu

The best fucked up detail I saw in 2009 :D

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (42 votes, average: 4.31 out of 5)
Loading...

It takes place in my recent Street Fighter Doujin share, and I owe a lot of thanks to Hydro and Ragefat, who reported Chun Li’s number of hands in a comment… that’s the most fucked up detail I’ve seen in a hentai doujin in 2009, and maybe even in 2008 :lol:
(click the small picture to enlarge it, I allowed myself to uncensor it to make the real-size picture look better)

just lol, click and you'll understand


Hello! This post is getting on years, so here's a friendly mention... If all the links are dead, you may try using
THE HENTAIRULES GIGATORRENT
to grab the file you want. You can just pick the stuff you need, it's quick and easy :)

Leave a Reply

38 Comments on "The best fucked up detail I saw in 2009 :D"

avatar
newest oldest most voted
Solo761
Guest

Nah, it’s just super uber ultra ultimate speed (or however it’s called in anime), that’s why hand looks like there are 3 hands, it’s just so fast that it appears so. At least that’s what you’d think while reading Kenichi :P

DMC
Guest

Pfft Chun Li is a street fighter it’s obviously an after image.

A french addict
Guest

OMG … oO
Amazing \(^_^)/

DeCe
Guest

the next hentai doujin will contain a hidden waldo you gotta find >_<

AnonAnon
Guest

hahahah nice find there

vesper_nova
Guest

see my proff. Chun li is one of the the anctent humans who had three hands

Axier
Guest

I can understand maybe a slight size fuckup in tits, besides, normal tits are slightly askew. I even kinda laugh at upside-down twisty dicks… Its not a big deal, its kinda gay if you stare at a dick long enough to tell… BUT TO FUCKING MISS AN ENTIRE FUCKIGN HAND?!?!?!?!?!?! WTF… The lulz are over 9000.

skychapter
Guest

LOLWUT
Over 9000 arms

Micah
Guest

hahaha, this made my day. was it Oliver who caught this, or a viewer who shared with him?

Micah
Guest

nvm, read the write-up again. excuse my stupidity. still hilarious tho.

SatansBestBuddy
Guest

So, Chun-Li = Robin.

Got it.

Also, more Robin manga, please.

Dude
Guest

obviously it is the dude patting himself on the back for getting chun-li

Nikolaus
Guest

Who knows, maybe some friendly ghost helped them :)

hYdRo
Guest

yay no credit even tho i saw it first! lol but ya i dont really care if i do get credit. its still funny as hell

andy
Guest

I love your numbering system. 1, 2, WTF? :o) It really does get the point across. Very nice catch. Now, there’ll be a whole series of gang bangs with her servicing 6 guys at once. 1 mouth, 1 vag, 1 butt, and 3 in the hand.

TheBest_F-22
Guest

That Reminds me of some goals scored in football (soccer 4 Americans) by someone (I can’t recall his name) that made him the NickName “God’s Hand”… (the guy scored some goals with a light-speed hand movement that was hard to see even with the cameras – They (arbiters) thought he scored with a Headbut…)

Apparently this is also how Chun Li always won her fights in the Games: She also has a “God’s Hand” move…

Thx 4 the Laughs.
C Ya l8r.

ZeroEx
Guest

Wow that is sick!
Nice eye, that really cracked me up….Roflmao.

Muftoulon
Guest

Le gars surement pas voulu perdre du temps a retoucher son dessin et puis les lecteurs sont rarement focalisĂ©s sur le nombre de mains des heroines…

tiggerpounce
Guest

Oh, I know, I know — she’s actually a fisting futanari! She’a just got an extra hand instead of a dick. (And why haven’t we already seen a hentai with this variation?)

thelulz
Guest

@TheBest F-22 – Lol wut?

You mean Maradona? He scored twice against England during the World Cup in 1986, one of those goals was called the “Hand of God”, scored with his hand. The other one was even greater, lol.

TheBest_F-22
Guest

@ thelulz : That’s Right. I couldn’t remember… (a weird blank…) I knew someone would remember him… and apparently I made a tiny mistake: I thought his “NickName” was, because of the goal, “God’s Hand” but in fact it was “Hand of God”… They mean the same but only one rings the right bells in people minds.

Thx thelulz 4 filling in my “blank”. ;P

(4 eXtra LuLz go to http://www.hentairules.net/2009/03/04/fuck-you-grandma-_/#comment-14534 where You can ROFLOL (LOL while ROFL) XD )

C Ya then.

SekireiWingX
Guest

Dude shes obviously superbitch. There is no vag under Chun-lis pubes, only another hand. I mean it seems to work with chuck (“There is no chin behind Chuck Norris’ beard. There is only another fist.”)

fatjoe400
Guest

I never notice it. Guess I was to busy laughing through the entire doujin lol

millia
Guest

man..i’m really amazed how u notice that really small detail.. i mean.. it looks just like ryu’s clothes..

guess i’m too busy jerking off to notice this detail..:D.. true story..:D

anyway.. nice observation..to the one notice this really small bluppers.. get some hobby man..seriously..:D

mind reader
Guest

the 3rd hand is actually chun li’s clit, it transformed into a hand just for this scene XD

Lil' t
Guest

haha megalol
either the author was high on weed or he did it on purpose for the sake of his readers like, ‘fellas, i’m glad dat ure using my work as help to jack off, but seriously, too much concentrating on the major thing and not on some minor detail will fuck you up big time, it’s time to pay attention to lil’ details as well, ok? plskthx, holla, bitches!’ or something like that lol
simply hilarious tho, good finding ;)

atanok
Guest

OH LAWL

He must have mistaken her for Sheeva from Mortal Kombat o_O;;;

Sica
Guest

Every time a hentay manga gets more fucked up than it was intended an engel gets it’s wings ;)

Darwinmy
Guest

I think this is a clever homage to a fan art of Chun-li that is also famous for a similar “fucked up” detail.

comment image

I doubt the artist would be so careless to do it, so it has to be a homage to it.

Darwinmy
Guest

Sorry apparently image shack banned it, so look at it here.

http://ironmouse.za.org.nyud.net:8090/dragon/chunli/006/9809.html

Darwinmy
Guest

this might clarify…

comment image

however if it doesn’t show up, there is also a 3rd hand appearing out of nowhere.

Furankurufu
Guest

You guys didn't know?1 It's the hot new futa fetish:
5 legged cows, 8 legged frogs….
Penishand was bound to happen….

You know what this means right??

This is miraculous proof that my desire for futurama sewer-mutant doujin is one step closer to reality!!!

IGO - The Dreamer
Guest

LOL

furupawa
Guest

loooool, awesome

oldbrokenhands
Guest

Vagina-hands, she's part succubus. If she was full succubus it'd be a tongue like in that Kaiten Sommelier manga.