Seijuu Kyoushi ~ Boshi Haramase No Niku Wana [English, 212 pictures], by Onikubo Hirohisa

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (36 votes, average: 2.83 out of 5)
Loading...
By Oliver (AKA the Admin) on 4 comments

Go home Sadako, that shit is much scarier. (Honestly, I chose it to freak you out guys, those who stayed to read REALLY loved sick shit and won't regret their stay.)

The manga is about corruption, a steadfast, planned, hopeless descent into corruption, starring a male teacher blackmailing students, trading his influence for sex. But being both (a) a sex freak and (2) a professional piece of shit, the male MC has a keikaku to destroy entirely a precise family, mindbreaking everyone inside, mother, daughter, father, and because the more the merrier, the corruption spreads to his male colleagues and plenty of classmates. In the end, victory, everyone is now as depraved as him.

I would be tempted to call this a stinking pile of manure, but, wait, after all, I must reckon this was done well within this particular “full keikaku corruption” niche. The very hardcore sex (fisting? DP? Well, it’s a start), the sequential betrayals, hope never being an option, the crazy ahegaos…
I hated it, I detested the characters and all their hypocritical “(haha)” fucking speech bubbles. But in all honesty, if that theme is something YOU like, this manga should greatly satisfy you, it’s got all the ingredients.

Anyway, the rest is in your hands, to each his own kink. It’s been released by Siegel and GintokiFTW from Toyo Translations, thanks for the effort!

By the same artist, I also share Trick-Ster (185 pictures), Hakudaku No Yami (190 pictures), Ingoku No Kyotou ~ Kemono-tachi No Kyouen (212 pictures), Haha To Ko No Kanbi Na Choukyou Kouza (204 pictures), Tsukurareta Shisen (175 pictures) and a short works collection.



Seriously? I picked the scariest big preview pic EVER on Hentairules, and you’re still staying to read? Jebus, you are sick fucks. Bless you lol, enjoy :lol:

And now, the download & gallery links :)

Open the Complete Pictures Gallery

Download the Free Hentai Manga in a Zip file
(213 MB, 212 pictures, English)

Or you can also use the Alternative:
Zip Mirror #1 – or – Zip Mirror #2

Recompressed version incoming!
As of usual when ☑ the archive is quite big for its number of pictures, ☑ it offers a significant gain, ☑ the images are not in damn too high resolution, and ☑ I have enough time to do it, if it may help, I’m offering you a smaller version, in which I recompressed the images.
There should be no loss of quality for the naked eye, only a loss in megabytes.
The zip shrank from 213 MB to 94 MB.
Download links, Zip: Mirror #1 – or – Mirror #2 – or – Mirror #3

Subscribe
Notify of
guest

4 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
Guest
Guest
5 years ago

after reading, then skimming this book, i was left looking just like that one jackie chan picture just asking myself ”What the hell did i just read” XD

Guest
Guest
5 years ago

thank you for posting it, as i am sadly too crap to insert images in threads XD

oldbrokenhands
oldbrokenhands
1 year ago

Meh, too many foamy sperm cannons.