Top Menu

Tag Archives | WTF hentai

SuzuCir [English], an hentai doujinshi parodying the Bakuon series, by Mukuge

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (20 votes, average: 3.90 out of 5)
Loading...

That pic rules, honestly, right? RIGHT??? :D

I didn’t know the Bakuon manga series even existed before I discovered this doujinshi in the flow of today’s hentai releases. It gave me a strong WTF + comedy impression, and I thought I’d check it out.
And apparently, it’s possible to enjoy it, it’s kind of a moe slice of life comedy mix, about highschool girls loving motorbikes but being not fully sane by the looks of it :lol:
You can read Bakuon on Mangadex, if you like :)

Now, graphically, this doujinshi is on the average side, I’m not gonna lie, it feels a bit McHentai-ish, but it’s got this pleasant sense of WTF comedy (even the dialogues are motorbiking), the girl is a total hottie, the action is simple, the censorship is not too bothersome (thin black bars) and the sex scene is very nice in itself, a biker highschool girl (twintails, hourglass figure, horny face) with 3 male bikers (who won’t even take out their helmet seriouslyyyyy) :lol:
So, yeah, the bodysuit, the twintails, the hot girl, the foursome, maybe you’ll like it ;)

Thanks to CrowCarasu and Selcouth for the discovery! ^_^

Continue Reading →

Touchuukasou 4 [English], by Fueta Kishi

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (26 votes, average: 3.42 out of 5)
Loading...

And this "thing" might be the best pic of the volume

Ah, bloody hell, I knew what was coming but I still can’t endure it one bit. In this 4th volume of the Touchuukasou, the false friend finally makes a move on his friend’s second sister. With the same annoying BS arguments, and in the end the sister is swept by pleasure and won’t be able to go back, etcetera, blah blah blah.
We have yet to achieve the final crowning, when not only are the sisters stolen from the affection and care of their brother, but the brother sinks into despair as he realizes he was played and betrayed: sooner or later, it will happen, I have zero doubts about it.
I lost the game this time :gfy:

Graphically, well, Fueta Kishi’s lost most of his edge, and even if dig very meaty and busty girls with extraordinarily large pussy lips, it’s hard to enjoy the art as almost every page displays ugly drawing mistakes the mangaka never did in the past. Even the cover is an unholy monstruosity if you look long enough, open in full screen the close up I cropped, FFS?!?

Anyway, release credits are still due, thanks to Happy Coffee Studios.
FYI, the volumes 1-2 are here, and the volume 3 is here.

For more goodness, Cf. The list of ALL Fueta Kishi’s works on Hentairules!

Continue Reading →

Muramata-san No Himitsu (“Muramata-san’s Secret”) [English], by Igumox

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (23 votes, average: 3.43 out of 5)
Loading...

Not gonna show her split tongue in the big preview pic or you'll run away without giving the manga the chance it fully deserves

I couldn’t find proper information on the internet because my searches kept on returning pages about idiomatic speech patterns and old tales instead, but, yeah, it seems to really be a thing, getting your tongue split in two. I didn’t want to believe it, but, hey, here’s a video O_o

Bloodfever, Iiko and Nora, from Bloodfever Translation, thank you dearly for this, bring us a very original and beautifull drawn hentai manga about two young adults (what, 25-30?) becoming lovers. There’s an ambient vanilla feeling, they’re colleagues and trust each other already, and then bam! the revelation, younger age weird ideas, the woman’s got a split tongue.
At first I was put off and disgusted, not gonna lie, but then I thought of the possibilities… Not even blowjobs, think of the amazing french kissing it must allow, yummm!! :kickass:
And then the girl’s adorable personality (and tits) won me over ^^

The censorship is a pain, whiteout’ed dick and pussy, the mangaka doesn’t even cheat to try to hide it, but other than that, this is a solid hentai share, touching, intense and heart-warming, go for it boys and girls! ;)

By the same artist, I also share Boku dake no Yuuyami chapters 1-3 + Kazari, Atashi No Kachi, Sempai’s Sweet Archery Glove, Superior Cake, Perfect Girl and Omocha-kun To Onee-san.

Continue Reading →

Kami-sama No Iu Toori (“As God Says”) [English], by Takatsu

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (17 votes, average: 3.35 out of 5)
Loading...

Guaranteed 100% censored thanks to Fucking Stupid Laws

A young teenager, fed up with the injustice of this world, annoyed his mother and him are bullied by stuck up neighbours, faps his frustration away when a god interrupts him. And grants him a privilege, the entire town obeys his “rule”, that it’s normal for the most stuck-up bullying bitch of the neighborhood to be, basically, his cum dump.
Nobody minds, it’s normal that the bitch and the teenager shag in the middle of the street or in the presence of the woman’s husband (who kindly cheers the boy up, go at it boy!).

Oooookay? ¯\_(ツ)_/¯
You know what, I hope there will be a sequel and the god will reveal a really fucked up keikaku, because why not.

Release credits are for Secluded, Baha815 and Dynellen, thanks for the WTF read, it was refreshing, huhu ^^

I allowed myself to lightly retouch the images: before / after.

For MORE, I recommend you The list of Takatsu/Takatu’s works on HentaiRules

Continue Reading →

Gwenpool (Etchina Sekai Ni O Jama Shima~su) (“Gwenpool, Jumping Into An Indecent World”) [English], by Kotau

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (13 votes, average: 2.85 out of 5)
Loading...

Usually, American comics characters do extremely well in their hentai version

Oooookay. I didn’t know, but it’s a official comics thing (look, you can read it here), there are some volumes in which Spiderwoman, Gwen Stacy, becomes a sort of female version of Deadpool, minus the rotting body skin, introduciiiiiing: Gwenpool.

I don’t know if this is also canon, or just something “borrowed” for the present doujinshi, but here, just like Deadpool did at least once (in the “Deadpool Kills The Marvel Universe”, he even travels outside of his comic books to slaughter the Marvel company employees), Gwenpool also breaks the fourth wall so hard she can travel through it. Basically, if she reads a comic, she’s capable of travelling into it: so guess what happens when she reads hentai for the first time? ;)

Spoiler alert: Gwenpool comes across Creampie Man, fails to beat him, gets lots of enjoyable dick, the end :D
The story was weird and funny, the drawings were good enough, so let’s just enjoy, shall we? Thanks to Bowieknife for this release, by the way ^^

Continue Reading →

Junai Orgasm [English, 237 pictures], by Minority

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (23 votes, average: 3.74 out of 5)
Loading...

Some panels are actually well made, which makes the rest of the manga even more of a disappointment, when you realize they're a hard to come by exception

How luck, in the first pages of the manga, Minority already provides a good summary, let’s quote the woman who said it: “Even though you used me like a toilet… This is the happiest… moment of my life!:roll:
There’s be little point in giving detailed summaries, as the entire manga is like a monument to WTF hentai, it’s filled with plot twists, betrayals, surprises and, in the first half, a combo of netorare/netori. But basically, yeah, the women enjoy being used and they’ll gladly take the mindbreak route ¯\_(°_o)_/¯

Graphically… Once again, WTF. Traits of fully adult women combined with traits of underage women (not to mention the 3 chapters with borderline or actual loli, had I seen them earlier I might have not shared the manga), the weird proportions… This is a “hate it or adore it” situation, I guess…
But well, if you like weird stuff, hey, why not, right? If so, enjoy!

Release credits are for Dynellen The Hentai Bringer and Doujin-Moe, thank you! :jap:

By the same artist, I also share Negative Kanako-sensei (209 pictures) and Love Handy Phone (217 pictures).

Continue Reading →

Alps No Hijinks (“Hijinks In The Alps”) [English], a mad hilarious doujinshi parodying the Heidi series, by Keso

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (18 votes, average: 4.28 out of 5)
Loading...

Yet another reason why I fucking LOVE hentai ^_^

Oh boy. Heidi, one of my childhood’s anime, defiled… … YEEEESSSSSS!!!! :lol: :lol: :lol:

This doujinshi is crazy hilarious, filled with ridiculous ideas, and, let me tell you, IT IS GLORIOUS!! :twisted:

Should you care for some more details: a grown up Peter takes an equally grown up Clara to a mountain journey towards the cabin of the Old Man Of The Alps, renowned for his groping therapy said to be able to cure all ailments, such as Clara’s paralized legs. In the end, everyone gets wild, Heidi, Clara, Peter, the goats, the old man and the old nanny — hush, don’t ask, just read it, LOL! :lol:

We owe this piece of golden magical WTF diamond to Jashinslayer, thanks a whole lot!! ^_____^

Continue Reading →

Or click this dropdown list to choose a precise page: